Reparatie zonwering & rolluiken, raamdecoratie

Normaal gesproken gaat zonwering jarenlang probleemloos mee. Maar er zijn altijd omstandigheden zoals harde wind, zeer intensief gebruik of onjuist/geen onderhoud van het product waardoor zich een defect kan voordoen. In de meeste gevallen is repareren, vervangen van onderdelen of opnieuw afstellen van de zonwering voldoende om het product weer goed te laten functioneren.

Ook voor reparatie van zonwering, rolluiken of raamdecoratie kan je terecht bij de specialisten van Ambiance! Daarbij maakt het niet uit of deze zijn aangeschaft bij Ambiance of een ander zonweringsbedrijf.

De meest voorkomende reparaties zijn:

  • Doek zonwering vervangen
  • Doek markiezen vervangen
  • Zonnescherm afstellen wanneer deze niet goed sluit
  • Armen van zonnescherm vervangen
  • Repareren of vervangen defecte motor
  • Repareren of vervangen gaas in hor
  • Repareren jaloezieën

Uiteraard kan je ook voor andere reparaties bij ons terecht!

Heb je ook een kapotte zonwering, rolluik of raamdecoratie? Vul dan in het formulier hiernaast jouw naam, contactgegevens en omschrijving van het defect in. Dan nemen wij contact op voor het inplannen van een afspraak om de situatie nader te bekijken of het defect direct op te lossen. Indien mogelijk zullen we vooraf een prijsindicatie afgeven.

Uw gegevens
Omschrijf het defect
Foto's
Stuur optioneel één of meerdere foto's (max. 9MB in totaal):
Uploaden
De foto's zijn in totaal meer dan 9 MB, verwijder één of meerdere foto's.

Showroom geopend vanaf 3 maart - telefonisch en per mail bereikbaar

Beste bezoeker,

Vanwege de aangescherpte maatregelen omtrent het coronavirus zijn de deuren van onze showroom gesloten tot 2 maart. Advies aan huis, montage en reparatie gaat door volgens de geldende normen.

Vanaf 3 maart kun je onze showroom weer bezoeken op afspraak. Wij ontvangen je dan ook graag! Let op: je moet minimaal 4 uur van te voren een afspraak maken voordat je langs kunt komen.

{{naar online afspraakformulier}}

Heb je vragen of advies nodig? Neem dan contact met ons op via telefoon, mail of via het contactformulier op de website.

Bij Ambiance houden wij ons aan de gestelde richtlijnen van het RIVM. Meer informatie lees je in onze Corona Update.

Corona Update
×